Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

AFTERNOON-TEA
+420 736 533 389
tel: +420 735 040 893
fax: info@afternoon-tea.cz
napište nám

VÝPRODEJ DMT

NOVINKY

arr3Dovolená a snížená hranice pro dopravu zdarmaDovolená Od 14.9.2018 do 24.9.2018 si užíváme dovolenou. Co to pro Vás znamená?1) Že objednávky,... arr3Naskladnění zbožíKonečně je to tady. Naskladnili jsme vyprodané zboží a přihodili i nějakou tu novinku. Dlouho... arr3Letní akceDochází Vám doma čaj nebo káva? Tak teď je ta správná chvíle na její doplnění. Až do 31.8.2018... arr3Informace o výrobcíchZajímají Vás informace o výrobcích čajů a kávy, které najdete v naší nabídce? ZDE se můžete podívat... arr3Naskladnění nového + vyprodaného zbožíJsme rádi, že jsme mohli opět rozšířit naši nabídku o další produkty. Naši nabídku jsme rozšířili o... arr3Nový design e-shopuJsme rádi že Vám můžeme představit novou podobu našeho e-shopu www.afternoon-tea.cz , díky novému...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vaše cena 116 Kč
skladem
Vaše cena 37 Kč
skladem

JSME TAKÉ NA FACEBOOKU

 


Obchodní podmínky » Řešení sporů
Řešení sporů

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi kupujícím, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a Prodávajícím, vyplývajícího z uzavřené kupní smlouvy, je kupující oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s Prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro kupujícího zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro kupujícího je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku první reklamace zboží nebo od okamžiku žádosti o vrácení kupní ceny po platném odstoupení od smlouvy v případě prodlení prodávajícího s jejím vrácením).