Novinky
29.03.2019
Povídání o kávě
Připravili jsme is pro Vás povídání o kávě, ve kterém se dozvíte nějaké zajímavosti o kávě, také o její hostorii či jak se vyrábí.  Jednotlivé články... číst celé
01.01.2019
Nový vzhled
Nový rok si žádá nový vzhled a tak Vám s velikým potěšením představujeme novou podobu internetového obchodu. Vzhled je nyní přehlednější a modernější ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Odběr novinek

Přihlášením k odběru novinek již nikdy nepřijdete o žádné akce, speciální slevy ani novinky.

|  On-line platby

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba, Bitcoin

|  Sledujte nás na Instagramu

@afternoon_tea.cz

  1. Úvod
  2. Věrnostní sleva
Věrnostní sleva pro stálé zákazníky

Každý registrovaný zákazník je automaticky zařazen do našeho věrnostního systému. Pokud se registrujete a u každé objednávky se přihlásíte, odměníme Vás za projevenou věrnost. 

Přesáhnou-li Vaše nákupy hodnotu 2 500,- Kč za posledních 12 měsíců, získáte tak slevu 1%.
Jakmile Vaše nákupy přesáhnou hodnotu 5 000,- Kč za posledních 12 měsíců, získáte slevu 2%.
Jakmile Vaše nákupy přesáhnou hodnotu 10 000,- Kč za posledních 12 měsíců, získáte slevu 3%.
Jakmile Vaše nákupy přesáhnou hodnotu 20 000,- Kč za posledních 12 měsíců, získáte slevu 4%.
Jakmile Vaše nákupy přesáhnou hodnotu 30 000,- Kč za posledních 12 měsíců, získáte slevu 5%.

Přidělování věrnostní slevy je prováděno automaticky. Jelikož se započítávají pouze uhrazené a převzaté objednávky, je zapotřebí počítat s přibližně 10ti denní prodlevou mezi poslední objednávkou a přidělením patřičné slevy.

 

Pravidla věrnostního sytému

Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Započítávají se pouze ty objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem a to pouze ty, které byly uhrazené a převzaté. Nelze započítat objednávky, které byly uskutečněny dříve či byly učiněné jako "neregistrovaný zákazník", také není možné sloučit a spojovat více účtů.

Věrnostní sleva může být odmítnuta tomu zákazníkovi, který v minulosti učinil nákupy a u nichž využil právo na vrácení zboží, tedy využil právo na odstoupení od kupní smlouvy. 

Pokud zákazník v minulosti nepřevzal nebo nevyzvedl zásilku může mu být věrnostlní sleva také odmítnuta. Případně mu může být poskytnuta až po uhrazení skutečně vynaložených nákladů na zaslání této neopřevzaté či nevyzvednuté objednávky.

Nárok na věrnostní slevu vzniká zákazníkovi až na objednávky učiněné po přidělení slevy a to i v případě, že sleva byla přidělana později, než dle podmínek měla být přidělena (například z důvodů technické chyby). Taktéž není možné provést dopočet slevy na objednávky učiněné před přidělením věrnostní slevy.

 

Platnost slevy

Provozovatel obchodu si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit, dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech neudělit slevu bez udání důvodů. 

Věrnostní slevu pro stále zákazníky je možné sčítat s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.

Datum poslední změny: 12.1.2019